تنهایی

eshghe payan napazir...

وعشق و عشق و عشق ...

درباره من
آخخخخ..... چی میشه گفت جز *عشق وعشق وعشق .......*
منوی اصلی
تازه ترین مطالب
آرشیو موضوعی
آرشیو ماهانه
نویسندگان
لینکدونی
پیوندها
قالب های کافه اسکین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان eshghe payan napazir... و آدرس eshghe-payan-napazir.LoxBlo g.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
امکانات
 RSS 

POWERED BY
LoxBlog.COM

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 19880
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 19880
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

 

کاش کسی صدایم را میشنید

این سکوت گلویم را سخت فشرده است

نجواهای شبانه ام

ترنم بی قراری ست

دیگر واژه ها نیز بوی بی وفایی میدهند...

لای دفتر احساس را که باز میکنم

بوی غم میدهد

بوی حسرت............

بر پوسته ی نازک تنهایی ام رد اشک را میتوان یافت

بغض گلویم را سخت فشرده است

انگار کسی در پی مرگ من لحظه شماری میکند

ثانیه ها دقیق میگذرند

برای شمارش معکوس انفجار دلی دردمند

و عمیق میشکنند مرا در خویشتن

 

و من

هنوز در گیر و دار این زمین

زخمی آدمیانم........

 

باز پناه میبرم به آغوش تنهایی*



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت15:04---5 تير 1390
اگه من اینو نوشته بودم منو میکشتی
(کاش کسی بود)
در کمال..................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,ساعت 20:55  توسط farzaneh